2011-09-23 ? 18:21:16

Finally friday

Tjenare,

Idag efter skolan var jag med Sandra och Janne. Vi åkte till forum och letade skor till janne, sedan fick vi varsin cola light och en ögonskugga gratis, nej de tackar man inte nej till. Sedan var sandra tvungen att dra hem och jag och janne hittade inga snygga skor i forum så vi drog vidare till sickla. Där gick vi in på skopunkten där jag hade köpt mina höst skor som jag och hon ääääälskar (visar bild på dem sen). Där hittade hon ett par skor och jag svär, vi satt där i typ 2 timmar och provade skor? Sedan gick vi över till donken och sedan drog jag hem. Det var min fredag, resten ska jag vara hemma och chilla med familjen, puss.


me and janne. ooouf heta


inne på skopunkten, ser ni vilken jävla stor hög med skor? de hon har på sig köpte hon (: assnygga.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!