2012-03-26 ? 20:46:02

Purple

Tjenare alla härliga människor där ute!

Just nu sitter jag & skypar! Mys! Vi pluggar medans! Inte mys!
Åh vet ni! Idag kände jag mig så ful, kolla. Jag vaknade kl 11 (vi hade lååång sovmorgon) och kollade mig i spegeln, och ba: shit jag glömde bort att ta bort sminket igår! Så jag var alldelles svart under ögonen, fin syn på morgonen! Sedan hade vi idrott på morgonen så jag gick ut med mina charmiga mjukisbyxor, min limegröna t-shirt, skinnjacka över det & en leopardscarf! Perfect combination!

Kände att det blev sååå intressant för er, men whatever. See ya later alligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!