2011-09-21 ? 21:43:11

Dag 2 – Min drömkille.

Min drömkille... Han ska kunna göra mig glad, om jag är ledsen så ska han trösta mig och få mig att känna mig bra. Han ska ha humor och jag ska kunna skratta med honom och vara mig själv. Alla säger ju att insidan räknas, och såklart den gör! Men jag vill ju tycka att min pojkvän ska se bra ut, fast det är ju helt olika, jag kanske tycker att en kille är skiiiit snygg medans min kompis inte alls tycker han är snygg. Jag menar att alla har olika smak. Vad mer ska jag säga? Jag ska bara känna mig trygg hos honom och ja.

Tumblr_lrn5647clg1r3rcrno1_500_large_large
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!