2011-09-20 ? 17:17:37

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.


charmyy.

Jag säger yesbox typ hela tiden.
Varje gång jag och sandra träffas säger jag: HEEEY BUDDIE och hon: HEEEJ EM.
Sushi är min favoriträtt, mmmm
Vill typ jätte gärna vara vän med Justin Bieber, hellre de än att han är min pojkvän
Gråter skitlätt, och då menar jag JÄTTE LÄTT. när jag skrattar, kollar på en snygg kändis, osv.
Jag har en guldhamster som heter blixten som är vit och långhårig. sötaste jag sätt
Beroende av walnötter
Är också beroende av biebertime.blogg.se en novellblogg om justin.
Min favoritserie är VÄNNER och GOSSIPGIRL. ouf bästa
Vi fick precis wii hemma och geekar sönder det totalt
Kommentarer
S /

DU ÄR HET MIN VÄN ! :D

2011-09-21 @ 10:51:09
URL: http://sossobalutch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!