2011-09-21 ? 21:38:29

Chill eftermiddag/kväll

Efter skolan ringde jag till Saga och vi skulle ses! Länge sen jag träffade den tjejen, vi chillade i hennes rum, hon ritade klart sin bild och sedan skulle hon laga maaaaat till mig. Eftersom hon hade en hemkunskaps läxa typ. Det blev lammfärs grejs med potatismos, mmmmmm. Mvg på den liksom.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, känns konstigt att inte plugga, som om någonting fattas.. Haha herregud. Nej nu ska jag inte tråka ut er mer, puuuuuuusss


Denna bild tycker jag är en av dem bästa på mig och saga, älskar dig.

Kommentarer
Saga

Haha, Pemm! Älskar dej med Vettu

2011-09-22 @ 12:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!