2011-08-10 ? 14:41:51

Har tråkigt

Höger- eller vänsterhänt: höger 
Humör just nu: typ trött
Favoritgodis: har godisförbut men ääälskar lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: sånt som är äckligt
Kläder just nu: jeans och tröja
Musik just nu: bigger - justin bieber
Vad sa du senast: mamma vänta du tog min bh!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: eh va?
Sommarplaner: sommaren har varit, men landet och kompisar
Fisk eller badkruka: fiiiiiiisk
Saft eller läsk: lärrre
Hur många kuddar sover du med: 1
Favoritväder: varmt och soligt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: familjen, vänner och en påse som jag kunde ta upp vad jag vill ifrån! smart jag är. 
Spelar du nåt instrument: haha dagens skämt!
Morgon- eller nattmänniska: natt! 
Sparare eller slösare: sparare ;)
Bästa film: harry potter och dödsrelikerna del 2
Tror på liv på andra planeter: aa :)
Kommer du ihåg din första kärlek: haha .. kanske på dagis? vet inte
Älskar du henne/honom fortfarande: tror inte de
Har du några homosexuella vänner: vem vet?
Tror du på mirakel: typ
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: men ja?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: vad är tolerant?
Ser du på kärleken som ett misstag: haha vilken fråga
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: BIO
Är du kittlig: aa
Snarkar du? ne
Stjärntecken? skorpion
Rädd för insekter? aa om spindlar räknas 
Äckligaste insekten: spindel
Största svaghet: livrädd för skräckfilmer
Det här är jag bra på: att vara snäll mot andra!
Bästa bok? elsas mode LÄTT! 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna teleportera mig vart jag vill
Vad vill du jobba som? ingen anning, men coolt att vara programledare
Chips, morötter eller godis? CHIPS
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? orkar inte
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig. kanske tatuera mig, en liten typ. kanske ett hjärta
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)? vaa?
Gungar du på stolen? nepp
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? JAAAAAAAAAAA
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? om det är mycket ja. men om det är ett litet sår äre inga problem
Saltar du på maten? bättre smak då ju!
Gillar du att sjunga? aa, bara för mina kompisar, annars nej
Anser du att du är stark? Jaa vafan
Brukar du sola? when its summer
Vad gör du om du får hicka? om jag är på lektion och det är tyst så försöker jag hålla andan..
Röker du? nej, och ska aldrig göra
Snusar du? nej och ska aldrig göra
Använder du knark? nej och ska aldrig göra
Kaffe, te eller inget? kaffe
Har du en besatthet? vänner och familj
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!