2011-08-19 ? 11:05:16

Tjenare

Sorry för dålig uppdatering! Hade fuuullt upp igår!

Igår så drog jag och Saga in tilll stan för att gå på ung, det var sååååååå tråkigt. Fattar inte grejen? Vi stack därifrån skit snabbt & gick mot gallerian o chillade. Jag köpte hårinpackning (äntligen) och två ansiktsmasker! Vill piffa upp mig lite vettu! Sen åkte vi till Sickla och det var fan nästan ingen där! Vi gick runt o så, sen gick vi til bion & funderade om vi skulle gå på bio ikväll, så vi bokade biljetter till filmen Bridesmaids och kollade på den klockan 18.30. Jäääävlar så rolig den var asså! Skit konstig men skit rolig, rekomenderas! Sen åkte vi tåg hem, ni vet det där gamla tåget. Och gick en låååång promenad runt i Saltsjö-Duvnäs. Det var suuper mysigt, ville inte att det skulle ta slut. Sen gick vi hem till henne (vi bor grannar) och snackade. Sen gick jag hem. Blev en skt lyckad dag, tack för du finns Saga.

Kommentarer
Saga

Emma! Puss på dig

2011-08-21 @ 22:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!