2011-08-07 ? 19:45:01

Tillbaka från bion

Tjenare!

Har kommit tillbaka från bion med sosso och vi hade det suuuper! Filmen ägde som fan asså, den bästa harry potter filmen LÄTT! Vi båda grät jätte mycket! Ska verkligen se den igen! Vi har bestämt att vi ska ha ett "Harry Potter maraton" alltså att en natt ska vi se ALLA hp filmer! awsome! nu skulle egentligen sosso komma hem till mig och vi skulle se på "never say never", men det blev inte så.. säämst. men ska kanske till grönan imorgon och jag ska också dit, så vi kanske åker lite tillsammans? who knows. långt inlägg märkte jag, men ska städa mitt rum nu och sakna sosso. baai.


söta sosso idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!