2011-08-16 ? 19:33:26

Andra dagen på golflägret

Tjenare folks!

Klockan är ungefär halv 8 och jag är skiit trött! (Vet nt varför). Igår så sov Eve över hos oss, så jag, Saga & Eve sov i mitt rum. Jag fick lägga mig mycket tidigare för att jag skulle upp kl 7 nästa dag.. & då var det dags för golf! Jag och Ulrika är nt så nöjda egentligen, för att vi är typ för stora för de där lägret. Alla är runt 10 år.. man ba: greeeeat! Men jag är typ nybörjare medans Ulrika skjuter typ 1000000 m. Men jag sköt faktist 150 m idag med min trä femma! bäst eller vad? maten var äcklig också, vi fick en miiiiiiini hamburgare och 7 pommes? mycket? ne tror nt de va. Har babblat på nu, men vi hööörs sen.


bild tagen a couple minutes ago.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!